Upphandlingen skedde under våren 2021 och efter genomförd granskning och utvärdering av inkomna anbud har Bemannia valts som en av tre leverantörer utav bemanningspersonal. Avtalet gäller i två år med möjlighet till förlängning 2 år, dock med 1 år i taget.
Avtalet avser exempelvis socialsekreterare och kommunsekreterare för akuta, korta och långa uppdrag.
Bemannia kommer att bistå med personal vid behov i enlighet med de bestämmelser som finns i avtalet och med den skicklighet och omsorg som Bemannia har införskaffat sig med över 40 års erfarenhet i branschen.
”Vi är mycket glada över att Norbergs kommun väljer oss som samarbetspartner och vi ser fram emot att med vår breda kompetens och i nära samarbete med kommunen bemanna upphandlande tjänster, säger Staffan Bruzelius, VD och koncernchef.”
E-post: johanna.ebermo@bemannia.se
Telefon: 0771-84 53 00
Hemsida: www.bemannia.se
Facebook: www.facebook.com/BemanniaSverige
Instagram: bemanniasverige
Om Bemannia
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund.
Bemannia är certifierat enligt:
SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet,
SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning,
SS-ISO 45001:2023, Ledningssystem för arbetsmiljö samt
SS-ISO/IEC 27001:2013, Ledningssystem för informationssäkerhet.
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.